lista baby

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Ja

2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja


3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ingen aning

4. Vad åt du senast?
ärtsoppa =D

5. Har du fått någon komplimang idag?
oh yes.. för mina skor =P

6. Har du varit med i en rättegång?
nix nej!

7. Är du polare med grannarna?
mjo...brukar försöka ligga med Hans iaf en gång i veckan

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och tierpska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige


10. Senaste piercingen?
Tuttarna


11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra onsdagen från Grangärde tror jag..

12. Gay?
?


13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
YES

14. Har du äggat någon?
Nej..men eggat :D

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej

17. Har du varit på stranden?
Ibland lite för länge..

18. Har du haft en stalker?
Ja.. nån internetmupp

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Christina klass 1-5, Guri i sexan och Marit 7-9

20. Hur bra är din syn?
Underbar

21. Har du varit på ett party?
Ja?

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Inte ens om någon hotade mig med att snyta sig i mitt hår om jag inte simmade.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Att du aldrig kommer duga

24. Har du varit utomlands?
Ja
25. Har du sett din bästa vän naken?
Det har väl alla?


26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Alla?

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Pappa skulle bli skogstokig, mamma skulle bli besviken

28. Var är dina syskon just nu?
Nånstans på vift
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den med Christian
30. Vem ringde dig senast?
Robert såklart

31. Vilken tid gick du upp imorse?
klockan 8
32. Vad ska du göra i helgen?
Jobba på lördag och sen ska vi fira Roberts pappa som fyller 60 på fredag. woho =)
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"jo, men jag satt o pratade me morsan. syns snart, puss" från robert

34. När var du riktigt sjuk senast?
alltid

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
JIMMY JANSSON

36. Vad finns i din bakficka?
har inga byxor på mig

37. Har du färglinser?
Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov ;D

39. Vad är det första du gör på morgonen?
somnar om


40. Vad ska du göra efter det här?
fundera ut hur jag ska ta mig till apoteket.

mamma
2007-08-30 @ 08:44:17
URL: http://bloggen.bamsinnan.net

Vaddå tierpska!? Hmf!Caaaaarina Söderman säger jag bara!*asg*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0