det är över nu..

Var ska man börja?
var ska jag börja?
julafton kom och gick utan någon julkänsla alls.
första delade julen.
första julen när inte jag fick vara med min familj hela dagen.
första julen sen christian försvann.
första julen som storasyster till en vuxen tjej.
första julen som jag brände 8000 på julklappar.
första julen jag inte åt mysfrukost med familjen.
första julen jag inte möttes av denniz morgonmin.
första julen som pappa älskade alla klappar han fick och faktiskt kunde ha alla =p
julafton började stressigt men slutade underbart.
vad jag fick?
en himla massa.
bland annat, purépress, skor, bakbok, brödskrin, skridskor, vispskål, symaskin och en massa mer =)

finaste rimmet?

"Dessa två har jag själv valt. De skrattar tillsammans och samlar på citat.
Dessa två är ett riktigt radarpar, är det din present eller är det du och jag?"

Som det känslomonster jag är så blev jag väldigt rörd och gjorde mitt bästa för att inte darra på rösten när jag skulle läsa det högt, för hade jag gjort det så hade robban lätt tagit tillbaks rimmet :p





image424

GOD JUL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0