"det där kan inte ens ha låtit bra i ditt huvud"

Ibland är jag inte så himlans smart.
Igår var en sån dag.
Vi var hemma hos Joni och Sandra och satt och käkade.
Kyckling.

Joni: Det smakar litegrann som munkar. Är det tanken?
Robert: Ingen aning, kanske.
låååångt senare
Jag: Ahaaaaaaa, nu fattar jag. Jag trodde du menade klostermunkar.




Smaaaart ;D

joni
2007-11-29 @ 22:58:11

hahaha ja det är inte lätt alla gånger=) tack för igår förresten!!

Amanda
2007-11-30 @ 13:32:16
URL: http://ifiwasyourwoman.blogg.se

No comments..

samina
2007-11-30 @ 16:15:44

för nån ska tro det osså...

hur som helst, jag är glad att se att ni är hemma igen. och vad fin din sida är! jag ska också angripa julpyntslådan så fort vi flyttat in i nya lägenheten. puss!

Joni's Biatch
2007-12-01 @ 09:48:22

*hihi*
Känns så skönt att jag inte e ensam om att vara lite seg i starten ibland...:) Lilla sötis!! *tycker om*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0