Kvällsmys. Som det ska vara

Min älskade Robert ska jobba natt idag.
För 20 minuter sen började han.
Jag vill att  vi alla tänker en stund på hur sjukt duktig han är som gick upp kl 07.00 i morse och nu ska jobba till samma tid imorrn.
Du är duktig hjärtat.

Jag vill ju då såklart inte sova själv så jag är hos mina föräldrar, min vana trogen.
Det är bra tur att man har dom.
Och att man dessutom har föräldrar som man mer än gärna umgås med.
Det är få förunnat :)
Robert körde mig till ica så jag fick handla tomater innan han åkte iväg och jobbade.
Så jag och pappa har ätit varma mackor och gosat framför tvn.
Det var inte igår det var bara han och jag.
Min älskade baba.
Ska skutta tillbaks till tvn och titta på film med honom nu.
Sen, sängen.

Hanna
2008-04-29 @ 08:29:54
URL: http://hannamariak.blogg.se

Fick med handcremen där ser jag :)

Mamma
2008-04-29 @ 09:54:44
URL: http://bamsinnan.net

Ah!
Du sa till pappa att han skulle se ut som Tony Montana eller?

*hey Elvira! I was only kidding!*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0