Bondish?

Bondish,  har vi nyligen konstaterat, är när man har sex med folk från landet.
Ordet kommer ursprungligen från att min bror skulle vara kaxig (för mer info se: emeliebergstedt.blogg.se), så, nu vet ni.
Kom då att tänka på fenomenet bondkillar (obs, boond, inte bånd), jag personligen har alltid haft en thing för dom.
Och då menar jag inte bondkillar som åker epa och luktar bensin, utan dom snygga killarna som sen förflyttar sig in till stan.
Dom som alltid har en lite sk snusigare framtoning än homosexuella stadskillar som tycker att rosa visst är manligt och gärna dricker cosmopolitan.
Tänkte då också på mina gamla idealkillar (kända sådana, inte sånna som bara är kända för mig) och jag vet ju redan att robert är alla mina idealkillar i ett, men det är ändå kul att se.
han har namnet på min nittiotalsförälskelse. (robinson-robban of course), bara där säger det ju klick.
Om man sen mixar alla svenska karlar (inte gubbar) som har funnits i mitt liv och plockar lite här och lite där så har man robert.
Hur cheesie det än låter hjärtat, så är du min drömman.
Eller som A brukar säga, jag är torsk på dig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0