Om det snöar riktigt mycket så stänger dom kanske Gränby så jag slipper jobba?

Kan det bli bättre?!
It was a retorical question.
Det snöar i mängder ute och man kan (som robert sa) gå ut och göra snögubbar!
Om det hade varit så att nån hade gett mig förslaget att vi skulle gå ut i snön hade jag inte bangat ens en sekund!
Dock känns det lite p att gå ut själv i täckisar och göra snögubbar när man är 21, lite skyddad verkstad över det hela. ;)
När man tittar ut i vardagsrummet så är det första man ser våran förr så ståtliga gran som har antagit en lite mer brunaktig ton än vad som är brukligt.
Vet dock inte vart vi ska göra av den, det stod en container på en gård här i närheten som vi tänkte kasta den i, men robert var i kina och jag kunde inte själv =/
Man va varit sådär smart som pearl (våran granne) och sparat "nätet" så man bara kunde forsla bort den i bilenenkelt och smärtfritt. Men nejdå, vi sparar fortfarande på den.
Såga  den och lägga i  påsar kan man också göra, men det känns inte så bra av två anledningar.
1. Vi har ingen såg och måste då bryta av den i små bitar = taggigt
2. Det känns som att man styckmördar granen då!

Nu ska jag duscha och sen ska jag till farbror doktorn.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0