Rachel Ray

Ibland (ganska ofta) så önskar jag faktiskt att jag bodde i usa.
Inte typ new york eller nån annan ball stad, utan lite utanför i stora fina hus i ett villaområde.
Dom har så annorlunda stil mot vad vi har och jag tror att jag skulle passa in bättre bland alla andra hemmafruar där än alla karriärskvinnor här.
Sånna saker som att när det är jul där, då är det jul med allt som hör till, här är det sparsmakade granar och nån enstaka stjärna i fönstret.
Less is never more.
Jag vill gå på en sugarpastekurs så jag kan göra underbara tårtor till mina babies sen och i usa skulle ingen tycka att det var konstigt, här blir det höjda ögonbryn och helt plötsligt är jag satsig (missförstå mig inte, jag tycker om att vara den satsigaste men ibland är det kul om nån annan hänger på).
När vi var i new york såg jag reklam för american girl dolls som är dockor med en form av historia som man får med dockan,.
Jag vill också ha sånna leksaker till mina babies!
Plus att jag vill också få gå på Rachel Ray och sitta i publiken.
Älskling, ska vi emigrera till Amerikat?
Joni
2008-01-31 @ 19:45:18

jag signar in mig iaf..ska prata me Sandra..=)

Robert
2008-01-31 @ 20:26:23

de kan vi göra, plumbers kännar bra där :)

sabina
2008-02-01 @ 00:09:45
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

det låter bra grabs!
:D

Robert
2008-02-01 @ 22:49:23

oj, lite fel stavat såg jag nu.
efter påpekning från mamma... :D
tjänar stavas de ju :)

sabina
2008-02-02 @ 01:40:47
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

kännar...
hahahahahahahahahhhaahahahaha

Sofia K
2008-02-02 @ 15:30:51
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Ja, att kunna baka riktigt fina tårtor är väl aldrig fel?! Finns det såna kurser i sverige? Ha en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0