Convention i Uppsala?

Robert och jag köpte mat på max respektive burger king idag..
Kliver in på max...kollar konstigt på folket där..
går igenom max..kollar ännu mer.
ställer oss i kö...ögonen trillar ur ögonen på oss.

Är det nån form av Emo*/konstiga människor convention här i Uppsala den här helgen eller?
Överallt var dom!
Vi var dom udda personerna!!!
Helt sjukt var det..

image594

Tacka vet jag hårfärger som, brunt, blondt och rött.
Silver det är udda nog för denna tös..
isabella
2008-04-02 @ 16:34:04
URL: http://cbella.blogg.se

Wow, jag hade skrikit på mamma om dom hade dykt upp ur garderoben på kvällen!

Blabla
2010-11-24 @ 10:28:22

du vet att det kallas Uppcon? och det är ett manga/spel konvent. Det är en gång varje år.

sabina
2010-11-24 @ 11:24:34
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

blabla: hahaha ja det vet jag.

kollade upp det efter att inlägget skrevs...för snart tre år sen.

Men det är bra att du är snabb på att upplysa... ;)

besserwisser är alltid ett trevligt personlighetsdrag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0