Dagens skönaste!

Jag: Pappa, ska du ha nåt från Kina?
Pappa: *fånar sig lite*
Jag: Pappaaaaaaaaaaaa *låter som ett barn* ska du ha nåt från Kina eller?!
Pappa: Aaa...ta nåt med blandade grönsaker...sezchuan eller nåt sånt..
-tystnad-
mamma och jag skrattar
Pappa: *ser vilsen ut* ja..och med kyckling såklart.. *fattar skämtet..tror han* typiskt dig att bara köpa grönsaker åt mig. haha
Jag *skrattar* nej men pappa...Robert ska ju åka till Kina idag..landet Kina..
Pappa: jahaaa *skrattar*

Till min älskade pappas försvar så kan jag säga att han inte visste att robert skulle åka till Kina, jag hade glömt att säga det. =)
Men roligt var det!

image595
Az
2008-03-29 @ 18:51:55
URL: http://azzle.blogg.se

hahahaha, roligt !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0