åh herregud, jag blir ju inte piggare!

Kan det bero på att jag var på jobbet 9-14 idag trots att jag var ledig?
Kanske ;)
Nu är jag så trött så jag håller på och gå i bitar, men vi (läs robert) måste ju stötta Zlatan och kolla på honom...
För utan oss så går han nog under...typ ;)
En rolig grej som har hänt idag är att jag fikade med Maykel (min ena chef) och det är nu klart att jag är butikschef på Hair and Face i st pergallerian!!!!
Det tycker jag är en jäkligt schysst bedrift vid 23 års ålder. :)
Var ut till Thuns idag med the Roberts.
Little one köpte sjukt snygga skor (jag hade för lite cash för att kunna köpa lika..:P), kalender till mamacita och ett par träningsbyxor. Big one and middle one (me) köpte precis ingenting.
Men trevligt var det i alla fall. :)

Bjuder på en nytagen bild, helt oretuscherad ;)
Jag är himla trött, men tack vare Susanne på Face Stockholm så har jag i alla fall fint nagellack på mig. :)

svärmor
2009-09-01 @ 13:35:20

Grattis boss!

s a b i n a
2009-09-01 @ 19:47:38
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

svärmor: tack så mycket! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0