Trött tröttare tröttast. Grammatiken sitter i alla fall som den ska.



Den här tjejen är nu så trött att det rinner ur ögonen på henne.
Det har blivit en hel del klagande om hur trött jag är, men på lite mer än tre veckor så har jag varit ledig två heldagar.
Så nu är jag så trött att jag inte längre bryr mig om att jag klagar ;)
Imorrn är jag ledig! SKÖNT!
Men du ska inte tro att jag får sova och chilla för det.
Nejdå, först är det produktgenomgång kl 9 på jobbet, vilket innebär att jag måste gå upp ännu tidigare än vanliga jobbdagar på min lediga dag..
Sen är det två stycken möten efter varandra, så tro inte att jag latar mig bara för att jag är ledig.
Det har jag inte tid med.
Nu ska den här tröttfejjan cykla till jobbet.
Som jag älskar trots min trötthet. :)

Later dudes!!
Hanna
2009-08-31 @ 22:26:48
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Ledig fredag fm/lunch? Behöver någon att manikyrera och handmassera! KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0