HUR MYSER EN NAKENFIS?

Jag vill ha en mysdress!
Jag köper i snitt tre par nya mjukisar per år, med gillarom inte och ger dom till robert som gillar dom lite mer men inte mycket :p
Oftast så köper jag för stora och för långa pants och sen hittar jag aldrig någon tröja.
jag vill liksom ha ett set.
jag vet på ett ungefär hur jag vill att dressen ska se ut, och jag vet definitivt hur jag vill att den ska sitta.
Än så länge har jag inte hittat någon dress, men jag hoppas på att den perfekta ska komma i min väg och skrika haaaalleluja!
Helst av allt vill jag såklart ha en såndär snygg phantomsdress som little rob har....
det kanske kan fixas..pauliiiine? :p

jag kanske alltid bara ska vara naken helt enkelt?
billigt och snyggt!
Haha

Frida
2009-02-24 @ 19:53:03
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Robert gillar säkert ditt sista förslag;)

Vet inte vad du har för stil, men bik bok brukar ha mycket mysisar...

Kram

sabina
2009-02-24 @ 20:06:59
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

aa har kollat där ett par gånger men lyckas alltid komma när det bara finns xs kvar..

och det är inte min strl ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0