från en svunnen tid




Observera gärna skivan som är i färg på översta bilden.
Jag såg annonsen för den på baksidan av OKEJ och väntade otåligt i en vecka på att den skulle släppas.
Självklart var jag kär i Abs (vad är det för ett konstigt smeknamn på en karl?) precis som alla andra, men gick sen över till J (som såg mest svensk ut....) när han började rappa på andra skivan och var sådär härligt töntig trying to be cool precis som jag. ;)
sandra dee
2009-06-30 @ 21:12:39

hahaha svunnen tid? de låter som de evigheter sen. men icke jimmy jansson gick väl ganska varm när vi bodde i gottsunda? hahaha :) kniven i hjärtat! fortfarande crush på amir? bergsjön de corazon brushän!

sabina
2009-06-30 @ 23:29:35
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

haha jimpa går alltid varm ;D

njae, kom över blarigrejjen där i gottsunda you know...

men å andra sidan har jag inte kollat på kniven i hjärtat på ett tag...kanske skulle göra det och kära ner mig på en regnig dag ;)

för övrigt så har vi rakat av håret på robert och han har en cool hiphoper keps som han kör stadigt med, den första jag tänkte på när jag såg honom var du och hur du skulle skaka på huvudet åt mig för att jag är samma gamla bina ;D



--- avslutar med...

ramadan är över, jag har god andedräkt och allt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0