trött!!!

Dålig uppdatering, I know.
Men det är så underbart väder så man kan liksom inte sitta inne framför en dator då. :)
Har badat en hel del och bilder kommer upp när klockan inte är mitt i natten ;)
Ser suddigt för att jag är så trött, men har försökt sova sen kl 24.00 utan framgång.
Bestämde mig för ca 30 min sen att gå upp en stund och kolla runt om det hänt något spännande i internetvärlden.
Nix.
Alla andra verkar också vara upptagna med att njuta av vädret ;)
Mamma har blivit medlem på facebook så nu är båda mina pears där, det var en händelse! ;D
Nu ska jag lägga mig bredvid sovande älsklingen i det kvava rummet och göra ett nytt sovförsök.
Godnatt!



SÅHÄR trött tjej..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0