melodifestivalen liksom

Öffkööörs kollade jag på melodifestivalen!
Intresset har inte varit alltför stort varken hos mina kollegor, eller mina kunder.
Men inte gråter jag för det, för jag har ju min mami, brori och systeri att kolla med!
And they love it!
Okej, nu ljög jag.
Denniz satt mest med oss för att han inte hade något bättre för sig, annars hade vi nog inte varit alltför intressanta ;)
Jag tyckte i alla fall att det var jäkligt många bra bidrag med ikväll.
Agnes - bra
Star pilots - bra (även fast det var en rätt fet rippoff)
Sarah Dawn finer - bra
Sahline och Haukas (?) - bra
Lite otippat att bidra nummer 8 gick och knep en finalplats!
Men jag är starkt imponerad av hennes röst!
Helt sjukt vad människor kan göra med samma medel som alla oss andra.
Men med liiiite mer talang ;)
Mamma blev i alla fall så sjukt generad när Johan Becker entrade scenen (mamma har haft en tonårsförälskelse på honom i ca 6 år nu...) att hon var alldeles knallröd i fejset.
Det trodde jag inte.
Jag blev chockad.
Men jag tog tillfället i akt och retades lite extra!
Vad gör man inte för dom man älskar ;D

Jag är i  alla fall så trött just nu att jag börjar göra snygga grimarser för mig själv.
Jag kommenterar dom även högt för mig själv. :p
Snart sängen, men nu.
En snygg pic.


För övrigt så var det Mariadagen idag..(igår) och jag och övriga girls i min släkt hade namnsdag.
Vi har såklart redan firat, men grattis ändå till oss allihopa. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0