inte helgstängt!!

Vi kom aldrig till Grangärde, vi började åka men ångrade oss.
Ibland vill det sig bara inte, vi var rätt trötta efter en hel dag i nyköping och orkade inte sitta tre timmar i en bil.
Så det blev två timmar hem istället =P
Idag har vi varit ut på en långpromenad och vi knatade hemåt enkom för att älsklingen var så hungrig =)
Vi var ut i Röbo och gick, bland annat där Hanna och jag var i onsdags.
Sen strosade vi runt på lite andra ställen där ute och försökte hitta nya små ställen.
Jag passade på att fota Mr snigel men slutade fort när Robert sa att han tittade på mig och började röra sig mot mig!
Jag gjorde mitt bästa och började inte gråta (det har hänt att jag har gråtit pga äckliga djur...) utan reste bara modigt på mig och småsprang uppför backen :p
Jag tror att vi alla kan konstatera att jag inte är gjord för ett skogsliv =P
Jag är ett sånt där...maskrosbarn..eller var det inte så det hette Hanna? =P



Jag tror att betongbarn var ordet jag sökte, men eftersom det inte alls känns som rätt beskrivning så får jag väl beskriva mig själv som ett svartbäckenbarn*...
Det borde reda ut en del frågetecken ;D


*Svartbäckenbarn - barn som är från svartbäcken. underbara varelser som är rädda för världen utanför centrum/svartbäcken, som tycker att Röbo är skogen och 4h är landet...beresta med andra ord..

Hanna
2009-05-24 @ 16:45:25
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Precis - vi som har blivit dåligt behandlade när vi var små och hamnade i kläm med samhället. Haha.

Sofia
2009-05-24 @ 17:33:41
URL: http://miiilano.blogg.se/

sv; tackar. =)



Fin blogg

Rita ♥
2009-05-25 @ 20:42:47
URL: http://ritas.blogg.se/

Hihi, vilken rolig bild ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0