Fortsätt kör, det gör inget om vi dör

På tisdag åker älskling och jag till England.
Vi ska hyra bil och love ska köra på fel sida.
Kanske vore det bäst om jag som inte har körkort kör.
Hur menar hon nu? tänker ni
Jo, jag tänker såhär.
Robert har ju redan ett inlärt körsätt (och det är på  rätt sida).
Mitt körsätt är mest att köra för fort...och vilken sida det är på spelar ingen roll. Folk får väl se sig för!
Så då borde det vara bäst om jag körde liksom!
Men eftersom jag även älskar att sjunga högt växelvis med att sova när jag åker bil så är det nog ändå ingen bra idé när jag tänker efter.
Och ibland gör jag det...tänker....efter..

Idag har vi varit väldigt produktiva här hemma!
Robert har städat, dammsugit, tvättat, skjutsat mig till Lagerlöfs, rensat sin garderob, plockat bort mina skor och shoppat.
Jag har gjort mat och shoppat...
Det är tur att han har mig, annars skulle han nog svälta ihjäl stackarn..


Såhär skulle han se ut om jag inte fanns....
(obs, bilden är INGET montage...såhär såg han ut när vi träffades....)

Svärmor
2009-09-28 @ 11:40:34

Ha så kul i England, hoppas ni får fint väder. Det är ju roligare att bila runt då, och framför allt så är det ju kanske roligare för dig som fotar så mycket, att slippa springa ur och i bilen varje gång du ser något fotoobjekt.

Ge Robert en födelsedagskram från oss alla

i morgon.

Hanna
2009-09-28 @ 13:49:46
URL: http://hannamariak.blogg.se/

haha:9

Shirre firre
2009-09-29 @ 11:32:18
URL: http://www.shazzabelle.blogspot.com

Haahaha "det är inget montage" hihihi.



Tack för din mycket konstruktiva kommentar. Jag skall genast hem och öva ;) det kommer ta lååång till att nå målet men jag skall prova.

puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0