Biokväll på en lördag

Tanken var att jag,mamma och Robban skulle se inception ikväll, men det var helt fullt så det fick vi snabbt slå bort.
Emelie åkte således till David och mamma och jag blev fast med varandra.

Nu föll det sig så tursamt att Sara hade sett att jag var gräsänka och föreslog umgänge.
Mamma kom med den brilljanta idén att vi skulle se Eclipse tillsammans så ikväll blir det bio med mamma och Sara.

Jag har ju visserligen redan sett Eclipse en gång med ♥ men jag ser den gärna igen och hoppas på att det är färre fnissande fjortisar i publiken ikväll för det förstörde hela filmen för mig förra gången.
Till mammas och Saras fördel så har jag sågat filmen så mycket så dom kommer förhoppningsvis att bli glatt överraskade ikväll när dom ser att den är rätt bra :p

Nu ska mamma och jag traska till Ica för att köpa lite dricka, vi är så törstiga. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0