Jäkla skit!

Idag bestämde jag mig för att inte hålla på med köket hela dagen (jag är en såndär flickus latmaskius) utan tänkte glida ner till stan och köpa batterier och sen också bege mig till plantagen för att köpa lite blommor.
Så jag drog på mig foundation (!) för första gången sen i våras och sminkade mig så jag kände mig ruskigt snygg!
Frillan jobbade med mig och eftersom håret har blivit så långt så behöver jag inte göra mer än borsta det och fluffa lite snabbt i botten. Underbart.
Självklart vill jag föreviga denna snygga darling till en dag när jag ser ut som ett troll.
Men då har ju Robert tagit med sin kamera till Halmstad och jag får fota mig själv med min enorma D90.
Detta resulterade i att jag såg ut som en noshörning på alla bilder.

Det var så underligt, jag kände mig fett snygg, tjejen i spegeln var the bomb men hon i kameran såg inte ens ut som mig. Jag var så olik mig jag bara kunde bli.
Suck.
Den enda bilden som blev någorlunda bra blev suddig.
Men det bilden sparade jag.
Tyvärr ser jag ut att vara en 6a på bilden och IRL (hoho) är jag lätt en 12a (på en tio-gradig skala)...

---
nej, nu kollade jag på bilden igen. inte alls en 6a, en 2a.
Bort med den och slutfotat för idag! :)
---
okej, jag provade webcamen istället.
Men nu måste jag sluta glo på mig själv och snöra på mig ett par skor och ge mig ut i....orkanen (?)

Robert
2010-07-31 @ 13:46:48

Du är världens snyggaste oavsett kamera! ;)

Fröken Malin :)
2010-07-31 @ 14:56:17
URL: http://malinbossen.blogg.se/

Långt ifrån ett troll, pinglan! Kanske borde kolla ögonen :)

sabina
2010-07-31 @ 16:47:50
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

robert: tack hjärtat! :D



malin: haha nejdå, jag tycker ju att jag är snygg men det syntes inte förrän på sista bilden jag tog. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0