3 årig lycka

Igår firade älsklingen och jag treårig förlovninsdag.
Eftersom vi båda var helt slut efter dagens arbete (+ det faktum att vi inte verkar veta hur man gör för att lägga sig i tid) så bestämde vi oss för att fira stillsamt.
Vi köpte massvis med god frukt och gjorde en ordentlig fruktsallad och tittade på morden i midsommer (jag fick alla säsongerna i pressa av mina päron :D) och sen gick vi och la oss (inte heller då i tid).

Nu sitter jag på jobbet och har lunch och ska alldeles strax plocka färdigt en olle och skicka iväg den innan jag ska öva på att köra truck igen.

Later! :D

btw, vi har inget internet hemma än, det ligger inte som prio ett liksom, så därför är det så glest med updates men ni får ta det helt enkelt. jag finns ju på mobilen om det är nåt ;)
svärmor
2010-06-23 @ 12:41:03

Grattis i efterskott

Samina
2010-06-23 @ 13:32:32

Grattis, i efterskott, på förlovningsdagen. Önskar er många många fler lyckliga år framöver!

Lindah
2010-06-23 @ 15:29:56
URL: http://www.lyxhustru-sydafrika.blogspot.com

Grattis, grattis!!

Härligt med mys-stillsamt-firande! =)

sabina
2010-06-28 @ 19:23:31
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

tack så mycket tjejer! :) ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0