trööööööööööööött

Åh gud.
Jag trodde inte att man kunde vara såhär trött efter att ha sovit såhär länge.
Men det kan man.
Tror att jag har fått en släng av någon dagissjuka för jag känner mig verkligen inte hundra idag.
Sitter och har seminarium just nu, men hela huvudet är bomull så jag hänger inte med alls.
Halv elva sticker jag till förskolan (skönt att den är så nära) för påsklunch. Ska bjuda på macaroons då.
Jag har tagit ett kort på macaroonsen den får komma upp senare.
Sen blir det ner på stan med Robban för att kika lite och sen bär det av till Sthlm med Loved one.
Vi får se hur fort vi hamnar i säng ikväll, jag är fan en zombie.

Smell you later
Fröken Malin
2010-03-31 @ 10:43:14
URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Jo snark på dagens seminarium, men de blev mer livat nu när det skulle till att bli rast :)

Fick slut på pengar men självklart så mailar jag och hoppas att du får svar på ditt mail :)



Sen vill jag bara veta, nyfiken som jag är.. vad är macaroons???

sabina
2010-03-31 @ 23:18:00
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Malin: ja jag hoppas också det, hon är seg som alla andra i Dalarna :p



Macaroons är ett fransk "bakverk", det är som sega maränger på toppen och botten, mellan så är det frosting.

Sjukt jäkla goda! Och fina :D

Har inte hunnit lägga upp pic idag (som du kanske ser? =P) men ska försöka imorrn ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0