ingen dataanvändning på ett tag

Idag går flyttlasset till nya lägenheten.
Spännande!
Vi kommer vara utan kök hela första veckan, men har vi tur så har vi iaf ett badrum.
Dock ingen dörr till badrummet, det här kommer döda vårt sexliv. Haha
Det kommer även resultera i konstant förstoppning, men vad gör man inte för att få bo i sin nya fina lägenhet.
Mamma och Robban kommer hit vilken sekund som helst och ska hjälpa mig att packa ner det sista i kartonger.
Man behöver den hjälpen, för av någon underlig anledning så hamnar man alltid här istället och glor på samma gamla bloggar som alltid :p
Men men, det jag skulle säga är att vi inte har hookat något internet i den nya lägenheten än.
Vi kände att det var onödigt eftersom vi åker bort om lite mer än en vecka och då känns det dumt att betala för nåt vi inte kommer använda.
Som tur är så finns ju bibblan så jag kan skriva klart min portfolio (jag har redan skrivit 3 st lärdomar för den som undrar) och skicka den till Lena innan terminen är slut.

Nu lät det som att porten slog igen där nere så jag gissar på att det är mitt sällskap som dyker upp!
Catch you later homeboys! ;D
Sofia
2010-05-30 @ 13:49:10
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/

Sabinaa, måste bara fråga. Finns det någon möjlighet att fixa bryn + fransar hos dig den närmaste tiden? :) Mina ögonbryn ser nämligen ut som ett bombnedslag och mina ögonfransar är tokbleka ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0