dag 10 - BTS (alltså backstage..bakom scenen för den som så vill)

Fick en hel del guldklimpar när jag tog kort på mig själv idag.
Inte ofta jag  får till bilder utan att ta dom i en klassisk facebook pose (en helt vanlig bild lite ovanifrån med en alt. två armar) sen jag slarvade bort "huvudet" till stativet.
Men idag fick en kakburk agera stativ och självutlösaren har jag minnsan kvar. :)


Framför fönstret till balkongen blir väl en hit? Nej inte det... hmm


I sovrummet då? Posen still going strong, tyckte uppenbarligen att jag var söt på första bilden och att bakgrunden var det enda dåliga


En pussmun och ett proffs/hippietecken på samma gång. Inte det?


Man är ju även en cool bloggerska liksom.


Man är ju även lite rolig och bjuder på sig själv...typ...

Men vattenflaskan och bristen på dörrkarm fick ju försvinna sen i det riktiga inlägget.
Men på dom här bilderna tycker jag liksom att dom gör sig rätt bra...det ser så casual ut det hela..inte alls som att jag försöker hålla in magen, puta mer läpparna, puta med rumpan, spänna ut pattarna, förlänga fransarna, dölja skavanker, gömma dom stora fötterna och sånt.
Utan bara helt avslappnat..
Eller nåt..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0