dag 10 - det här har jag på mig idag

Inte så spännande tema kanske, en helt vanlig dagens liksom.
Men ändå.
Tänkte först att man skulle ta alla outfits, typ pj's, vanliga kläder och kvällsmyskläder.
Men det sprack rätt fort då jag glömde att ta på pj'n.

Men vore jävligt iskallt att dra en helt naken bild efter att man har duschat och ba "sen körde jag på min birthdaysuit och söderut kan ni se min pachinga" liksom. Kanske får man vara med i en skön svensk porrfilm efter det.
Kanske blir man utskrattad.
Kanske kan man inte se någon i ögonen mer igen.
Vem vet, inte tog jag nog bild av det heller, så vi får nog aldrig veta.

Men nog om pachingan, här är kläderna:

 

Tröja: H&M

Linne: Cubus

Tights: Cubus

 

Inte helt olik mamma på diverse "ta ett kort på mig" bilder, men det är smällar man får ta ;)

 

 

Anonym
2010-11-29 @ 22:36:56

jag har aldrig sett någon vara mer lik mamma på ett kort. jag tror inte ens hon klarar det.

Sabina
2010-11-30 @ 08:57:46

Hahah sant!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0