takes me back

Har legat och kollat på några (okej många) avsnitt av Sabrina tonårshäxan och insett lite saker.

När jag kollar på den här serien så längtar jag tillbaks till tiden när jag bodde hemma.
Det var så mysigt att ha ett eget rum där hela ens liv var.
Så mysigt att gå ner till vardagsrummet för att kolla på ANTM säsong ett med familjen och bara umgås för att sen gå upp och pladdra i telefonen (comviq kompis såklart) i timmar.

En annan sak som jag kom fram till är att min faster Ayten är hennes faster Vesta.
Fast bara det positiva.
Ni vet en såndär faster som gjorde allt för att man skulle ha kul och vara glad hos henne.
En sån faster som kollade på babe den modiga lilla grisen hundra gånger om och som köpte dyra akvarellfärger för att vi skulle få måla fula teckningar som hon beundrade.
En sån faster som köpte ett litet element som vi kunde ha i vardagsrummet när vi sov över för att det inte skulle bli så kallt (då både Emman och jag är frysskitar) en sån faster som älskar att kolla på pinsamma filmer med oss och som också tycker att vi alla ska ha det becke och då spelar det ingen roll om vi måste åka en vända runt hela Sverige för att hitta sakerna vi vill ha.

En såndär underbar faster ♥

Hertiginnan Ayten
2010-09-29 @ 00:05:40

Gullunge om jag har kunnat bidra med detta till er barndom så är era minnen guld värd för mig.



Faster älskar er puss puss

sabina
2010-09-29 @ 08:40:27
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

och vi älskar dig! puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0