1a helgen i juli



1. På kvällspromenad med gänget
2. Mamma och jag gungar i megagungan!
3. Färgar håret på salongen (alltså inte hemma i duschen..lyx!)





1. Lovern i solen
2. På en filt i solen ♥
3. Kvällspromenad i världens bästa stad




1. Min favoritbild på love. Blundande och allt, spontant gullig liksom. ♥
2. ♥
3. Uppsala



1. Blomkillen
2. Domkyrkan
3. Ett snyggo som jag hittade i finaste gränden i Uppsala





1. På väg till gymmet
2. På väg till gymmet
3. @ The gym




1. @ The gym
2. På Media Markt där vi väntade lääänge på hjälp
3. Världens godaste chokladbollar



1. Love gör iordning så vi kan glo på film
2. En dagens
3. Stolen nån har ställt i trapphuset, antagligen en gammal farbror som behöver vila i trappan...men varför inte bara sitta på pallen som redan finns där?



1. Emman @ work
2. I nya mjukisar. ♥


Jag har köpt hipstamatic och älskar det!
Bästa appen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0