urvriden disktrasa

det är vad jag är nu.
I'll lay it out for you så ni verkligen förstår.
igår gick jag upp 07.00 drog på mig träningskläder och gav mig ut i Röbo där jag ömsom gick och joggade.
Efter detta gick jag hem, duschade gjorde mig iordning och drog till jobbet.
väl på jobbet så åt jag mysfrukost vid ån med Nathalie och sen jobbade jag. Jag stod på mina fötter från klockan 10.00 till klockan 21.45 igår...
sen hem, gjorde mig iordning, sov.
gick upp 07.00, packade en väska, cyklade till solpalatset och solade, gick in på sats, betalade 150:- för att få provträna där (dyrt som fan), sprang intervaller som varvades med jogging i 45 minuter.
cyklade till jobbet och duschade och gjorde mig iordning.
jobbade till 18.00.

så nu är jag slut som artist.
nu ska jag ta bort min svettiga mascara och krypa ner i min säng.
fläkten har stått på i sovrummet ett tag så täcket är alldeles svalt.
wunderbart!

puss på er sålänge!
ps, jag har även skickat in en kompuppgift och skickat ett mail som jag dragit mig för. 2 saker att checka av listan!
Mamma
2011-06-30 @ 15:15:04
URL: http://bamsinnan.net

Gud va duktig du är gumman!:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0