dag 29 - mina ambitioner

Mina ambitioner.
Jag strävar efter att bli lärare (ifall nån inte har märkt det) och jag strävar efter att bli en lika bra lärare som min lågstadielärare Eva.
Jag vill vara hård men rättvis och jag vill ha svar på alla frågor som barnen kan tänkas ställa och jag vill lära dom allt dom behöver veta och jag vill göra det med en nypa fantasi (jag är just nu väldigt inspirerad av en av mina skolböcker som handlar om just fantasi i skolan).

Jag behöver inte vara bäst i min klass, sånt har aldrig intresserat mig, jag behöver inte vara den bästa läraren på skolan, men jag vill vara den som passar mina elever bäst.
Jag vill vara deras wonder woman! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0