Fitnessfighten resultat

Nu är fitnessfighten över för min del (1 dag för tidigt..) och här kommer mina resultat och tankar.
Vikt: -2.3 kg
Midja: -4 cm
Puls: - 10 slag
Jag är inte jätteimponerad. Dag 1-14 gick kanon. 14-20 gick segt. När det sen dag 20 visade sig att jag hade gått ner 1.3 kg så kändes det inte så motiverande att fortsätta.
1.3 kg är absolut bra, men inte med den hårda kosthållningen och träning varje dag. Då vill man ha mer.
Så den här veckan har jag "bara" promenerat och skött kosten, jag sket i träningen helt enkelt. Då gick jag ner ytterligare 1 kg och 1 cm i midjan.
Fördelar:
Man räknar kalorier och får ett strikt matschema från ff och det som var bra var att man då fick koll hur många kalorier som ska läggas på varje mål mat.
Det får man aldrig av viktklubb och viktväktarna lika svart på vitt. Så det var mycket bra tycker jag.
Ett annat plus är att man snabbt får hjälp om det inte går bra.
Nackdelar:
Jag hade minskat lika mycket i vikt på egen hand och utan att bli galen på kuppen.
Jag blev tröttare, mattare, surare, fick risigare hy, pruttade som en galning och hade nästan alltid ont i magen.
Men det här är alltså mina resultat och tankar. Robert har det gått asbra för så vi är alla olika. :)
Cissi
2012-04-29 @ 10:25:24

Grattis.

Det är ju jättebra jobbat.

Jag förstår din frustration mycket slit och strikta mål å sen bara 2.3 kilo. Det känns ju inte så kul.

Men å andra sidan så kanske är det ju en lärdom.

Jag vet inte hur jag ska klara av min mat då jag inte äter keso som är med typ i allt.

Men det visar sig.

Kör igång på tisdag.

Du e stark och har redan tappat så många kilon så det blir svårare ju mer man tappar.



Kram

Sabina
2012-04-29 @ 12:03:00
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Tack!

Ja jag är absolut nöjd med mina resultat. Dom är ju bättre än noll :p

Hade dock satt 2.7 kg som mål så det känns så surt. Men vafan. Jag genomförde det hela och bara det känns grymt!

Robert käkade kvarg med bär en hel del. Det tycker jag funkar om man är less på keso, eller som i ditt fall, ogillar keso :)

Lycka till och kämpa på!

Kram

Mira
2012-05-04 @ 16:58:56

Du har förmodligen gått upp i muskler, därav resultatet :-) bra jobbat!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0