snart halvvägs

Snart har jag kört halva fitnessfighten.
Och här är sakerna jag saknar:
* hela ägg, efter en lång period med lchf så blev ju ägget min bästa vän och nu saknar jag min bästis!
* godis såklart...
* nötter
* ost
Men annars ingenting.
Jag känner mig ändå väldigt tillfreds med min kost just nu.
Det har sina upp och ner- gångar såklart och ibland känns det skit, men just i skrivandets stund så känns det bra.
Jag gillar ju proteiner och grönsaker så det är inga problem där.
Är dock väldigt sugen på nån form av gratäng, typ broccoligratäng..mmmm...men ja, no cheese och då blir det inte så himla gott ;)
nu är det dags för mellis: lätt kvarg med fullkornsringar och ett skivat äpple på sidan. Smaskigt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0