snart rutiner igen

Idag är vår sista heldag här i Oman.
Det har gått otroligt fort!

Samtidigt som det är väldigt skönt att vara här så ska det även bli skönt att komma hem.
Jag saknar mitt gym! ♥
Och jag längtar till nästa måndag, då går startskottet för "toppform 2012"!
Då får det vara slut med nonsens i form av dagligt socker (som det blir här borta ;D) och inaktiv vila.

Men mer om det en annan dag.
Nu ska vi ner och äta middag och frossa i desserter. Haha.

Vi landar i Sverige kl 2 natten mellan tisdag och onsdag. Så om du vill hälsa oss välkomna hem så går det bra (vi förväntar oss en mindre folkgrupp med ballonger och snitsiga skyltar...).

Puss!
Hanna
2012-01-17 @ 22:44:31
URL: http://hannamariak.blogg.se/

jag står självklart och blåser serpentiner när ni kommer hem. ute i kylan ;)

sabina
2012-01-18 @ 11:11:58
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

jag visste väl att jag kunde lita på dig! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0