En uppdatering är på sin plats

I fredags var jag och Emelie på pump på sats och köttade på bredvid en sjukt inspirerande kvinna. Hon är stark som en oxe och ansiktet är hela tiden nollställt. Hon bara kör, mosar på med tyngre vikter. Nästan så att hon drar några bicepscurl när alla andra stretchar.
Det gör hon inte.
Men det är nog inte långt ifrån.
Efter pumpen blev det sushi på mikaku följt av dans på Dc. Jag dansade ytterst lite, skötte mest musiken och frös på en stol.
Sen drog vi till Gottsunda där vi chillade med mamma, Denniz, Robert och mammas nalle och kollade på "de skoningslösa". Mycket dålig film.
 

 
Igår åt jag en grapefrukt till mellis, jag gillade det inte men nu har jag köpt två stycken och får vackert äta upp dom.
Sen tipsade jag på instagram om att använda pattarna för att hålla en bok öppen medan man skrev på datorn. Jag är ett geni.
Jag åt förbaskat god mat hela dagen igår!
Till lunch blev det en (sjukt) stark tomatsoppa med creme fraiche och till det en macka med egen champinjonstuvning. Good stuff.
Efter att jag varit på Shape på sats igår var jag hungrig som en varg och hade tidigare på dagen gjort iordning nötfärsbiffar för att snabbt kunna kasta ihop en god middag. Sagt och gjort. Gjorde en lök och champinjonsås/röra till biffen och en grym sallad med avokado.
Sen dog jag lilla matdöden.
 
Sist men inte minst:
Jag pluggar till min tenta som går av stapeln idag och en av böckerna att läsa är "en kortfattad historik över nästan allting" av Bryson. Den rekommenderar jag starkt att folk läser! Du kommer genast känna dig allmämnbildad.
Perfekt liksom.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0