Usch vilket måndagshumör

Jag brukar inte vara på dåligt humör på måndagar.
Tvärtom så brukar jag tycka om måndagar. Man får chansen att börja om. Gör om gör rätt. Clean slate osv osv.
Men idag.
Idag alltså.
Vilken jävla skitdag rent ut sagt.
Det är en sånhär dag när man bara önskar att man var en rocker och kunde kasta saker igenom fönster och skrika ut sin ångest och frustration.
Men nej.
Istället kollar jag på masterchef och irriterar mig på hur högljutt domarna äter sin mat.
 
Skulle vilja dra ner på stan.
Skulle vilja ta tag i min nya delkurs.
Men det finns ingen ork till det.
 
Idag kära liv, kan du äta skit.
Återkom igen imorgon.
Tack.
fröken Malin
2012-09-24 @ 14:42:26
URL: http://malinbossen.blogg.se

Mmm I know, this day sucks!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0