Gardiner, nödvändigt ont?

Jag letar febrilt efter fina gardiner till vårt nya hem.
Jag har varit i varenda tänkbara affär i Uppsala och jag har surfat runt på hundratals (känns det som) internetbutiker.
Jag klickade hem tre olika par gardiner, ska idag skicka tillbaks två av dem. Det ena paret var fabulöst på bilden på internet men mörkgrå på riktigt, det andra var ett par marinblå gardiner som kändes som att nån tagit ett par jeans och gjort gardiner av.. tjohopp, tillbaks med er.
 
Så jag söker runt på internet, jag googlar diverse inspirationsord som passar in på stilen jag gillar bäst.
INGEN JÄVLA BILD MED GARDINER hittar jag. Inte en enda! Alla har stora vita fönster utan gardiner.
Jag vill ha gardiner, det passar bäst så här och jag trivs bäst med det.
Så ja.
Jakten fortsätter. Just nu börjar det luta mot att hänga upp sopsäckar ba...det räknas väl typ som vintage? eller?
Anonym
2013-02-11 @ 20:24:21

Jag köpte på jotex, hade mkt olika #fettmetant

Svar: skäms inte för det. de enda jag behöll var från jotex #tantienganskaungkropp
sabina bergstedt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0