Crossfit och träning

My darlings vad längesen jag hörde av mig.
Sånt som händer.
Den här veckan är jag i ett lyckorus som jag hoppas aldrig ska ta slut.
Jag fnissar non stop och jag skrattar högt bland människor trots att jag är själv. Jag skäms inte för sånt.
Våren alltså, den gör så mycket, man glömmer bort det men sen när den kommer och sprider värme så bara känner man livet i sig (som madicken och lisa skulle säga).
 
Skit i det.
I tisdags var jag instrukör på usif på ett step-pass, mitt första någonsin!
Och det var helt fab och spännande och allt sånt. Kör igen på tisdag nästa vecka, kom och träna med mig!
 
Och på tal om träning (snygg övergång va?) så vill jag prova mer crossfit.
Har du ett bra (eller dåligt för den delen) crossfit-pass som ni kan dela med er av?
Skulle uppskattas!
 
Puss!
 
just ja. vi har varit i Vaggeryd och hälsat på ett gäng med stjärnor. För beloved Sebastian fyllde ju 5!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0