Mer irriterande än dom

Frustrationen alltså. Den är på max i skrivande stund.
Jag har tv'n på i bakgrunden medan jag plockar ihop mina träningssaker.
Fastnar en liten stund, och sen kommer det reklam och jag kollar innan jag ska fortsätta med mitt.

Då kommer en reklam för en deoderant. En deoderant för kvinnor.
Kvinnan i reklamfilmen tar på sig deo och sen får man se hur hon sitter i publiken på nåt vem vill bli miljonär liknande program och speakern i reklamen säger någ liknande som "håller dig torr även i stressande situationer", sen ser man en man som sitter och svarar på frågor som den manliga programledaren ställer.
Mannen som besvarar frågorna svarar rätt och deo-kvinnan flyger upp från sitt säte och lyfter armarna (självklart torrt under armarna) sen rusar hon ner till mannen som vann frågesporten, man ántar att de är tillsammans.
 
Så.
Kvinnan i filmen, kvinnan som ska sälja deo till mig som kvinna, deoderanten riktar sig till kvinnor och reklamen likaså.
Men personen som kan svara rätt på frågor och är berättigad att vara med i en gameshow är man.
VAD FAN HAR MANNEN MED DEN HÄR DEON ATT GÖRA?!
 
Om den här mannen inte är mannen som har skapat deoderanten så har han ingenting med den här jävla bajsreklamen att göra.
Ta bort honom och låt huvudrollen i reklamen vara kvinnan. Som får svara på frågor och vinna. Därför blir hon svettig, INTE FÖR ATT HENNES MAN ÄR MED I EN TÄVLING!
Okej?
 
Tack på förhand, 2000-talet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0