Vecka 27



I lördags gick vi in i vecka 27. Jag känner mig helt fantastiskt vacker! Jag älskar verkligen att vara gravid trots alla krämpor jag åkt på och vill så gärna få göra det här fler gånger! Foglossningen är riktigt hemsk just nu. Gör ont hela tiden och jag vaknar av smärta. Men om 96 dagar är han här, min nyaste kärlek! Om han kommer på utsatt datum vill säga ;)
Veronica Wallgren
2016-04-10 @ 22:26:23
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Fin du är! Ja foglossningen kan verkligen vara hemsk, jag har dock haft "tur" om man nu kan kalla det det att den komma nu nära slutet av graviditeten.

Svar: Tack! Ja det är mycket värre än jag trodde!
sabina bergstedt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0