Blir kvar

Gårdagens infektion verkar lägga sig. Får dock inte åka hem. Dagens doktor ville egentligen hålla mig även över helgen men jag bad att få åka hem & komma in på kontroller istället för att ligga här. 
Kommer inte få åka hem innan helgen iaf, det är ganska säkert (inte för att nån har sagt nåt alltså...)

Som vanligt vet jag ingenting om någonting och man får ingenting veta oavsett hur mycket man frågar. 
Jag förstår att det kan vara svårt att ge svar, men man måste ju ändå veta några möjliga scenarion, jag tar gärna alla dom så jag kan förbereda mig på alla. Istället för att spendera varenda jäkla sekund med att vänta vänta vänta. 

Har nu frågat om jag får gå ner till fiket en stund & möta upp sällskap eftersom det är snålaste besökstiden här. 17-19 liksom. 
Har inte fått svar för det måste kollas upp först. Hur svårt kan det vara! 

Jag har tid hos bedömningsmottagningen imorgon, vet inte om den blivit avbokad men det hoppas jag inte. I så fall kanske jag får lite svar ang ev igångsättning där. Typ, hur går det till & vilket datum är absolut sista? 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0