Längtar tillbaks ♥

Har precis haft ytterligare ett meningslöst seminarium och om en kvart väntar ytterligare ett följt av plugg plugg plugg.

Så för att lätta upp stämningen lite för mig själv så rensar jag bland alla våra Britannia bilder.
Hittar så fina kort och längtar tillbaks!
Sista helgen i oktober så åker mamma och jag till London och om jag känner älsklingen och mig rätt så dröjer det nog inte länge tills vi åker till England igen heller.

Kom också på att jag inte har visat särskilt många foton från senaste trippen dit här på bloggen så jag tänkte göra det nu.
Insåg sen att det var ca 1000 bilder och eftersom jag inte orkade gå igenom alla just nu (hinner inte heller) så blir det ingen bildvisning idag heller. :p

Men några foton kan jag ju bjuda på.













I think I love you.
Fröken Malin :)
2010-09-23 @ 14:02:07
URL: http://malinbossen.blogg.se/

Ååå men du pinglan.. har du något ställe som man bara måste på när man är i London?? Ska dit med syrrorna och mamma snart.. andra gången ja och mamma ska dit..

Kläm på dig vännen :) Saknar dina kommentarer på msn då jag har föreläsningar.. :P hahah

sabina
2010-09-23 @ 14:43:48
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

inget som jag kan komma på såhär på rak arm (eller böjd fot)..eller jo, man ska till Primark! Grymt billig och najs shopping!" ;D

Haha, jo jag saknar dig också.

Alla utom Jenny är fett tråkiga :p

Svärmor
2010-09-23 @ 14:59:40

Och så Chinatown förstås! Med alla sina fantastiska bakverk! Eller hur, Sabina? ;)

Sabina
2010-09-23 @ 17:12:30
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Haha precis :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0