Grangärde

Nu är vi hemma igen.
Jag har inte hunnit lägga upp några bilder eller nåt för jag sov hos mnamma mån-tis och sen bar det av till halmstad.
Helt impulsiv roadtrip (iaf för min del, dom andra hade planerat sen länge men bättre sent än aldrig)
bilder från halmstad och göteborg kommer upp imorrn när jag har fått komplettera med sandras bilder.

Grangärde alltså
Vi kom upp sent på fredagkväll och började resan med att sova.
när vi vaknade på lördagen var det kanonväder så vi började dagen med att äta frukost vid vattnet. hur mysigt som helst! vi åt världens godaste färdigmackor från wasa knäcke. min favvis är den gröna med gräslök.


efter frukosten så gick vi upp och bytte om till badkläder (robert iaf för jag hade inga med mig och badade istället naken) jag hade helt glömt bort hur underbart det var att bada naken!
jag ska aldrig använda kläder igen!
 
när man badar så mycket som vi gör (vi simmade faktiskt ut en bit och trampade massa vatten) så blir man ju både hungrig och glassugen. vi satsade på det senare ;D


klippte gräsmattan gjorde vi också, precis innan vi åkte hem.
jag var jätteduktig (robert också såklart, men jag är ju en liten flicka) och klippte halva gräsmattan!
robert var nog förresten ännu duktigare för hans gräsklippare var mycket sämre, jag fick den som var lättast =)

vi har även fått tillstånd från elenor att måla om i rummen där uppe!
det ska bli jättekul!
så fort prylboden öppnar igen den 20e augusti så ska vi börja göra om!
woha!

fler bilder finns på min bilddagbok (länk finns till höger). värt en koll!
Eleonor
2007-07-26 @ 23:28:55

Kul att ni trivs i Grangärde.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0