Harry my love!

Ikväll gäller det!
Jag ska på premiären av Harry P klockan 17.30
Harry in my heart!
Jag, mamma, emelie och denniz ska gå och se den. jag är faktiskt lite lätt i extas redan nu,..
jag erkänner... jag är en harry potter nörd och jag längtar tills boken kommer ut (om 130dagar kommer den!) och jag kommer att vilja se filmen igen direkt efter att jag har sett den!
så är det alltid ';D


image227


Efter filmen bär det av till Grangärde där jag och robert ska vila upp oss och bara sexa och vara kära. haha


trevlig helg på er!
mamma
2007-07-14 @ 11:18:48
URL: http://bloggen.bamsinnan.net

Visst var den bra!? Jag ska eventuellt se den på torsdag igen med min storasyster, din gudmor:)
Kram

Hanna
2007-08-04 @ 23:52:53

Var filmen bra? Jag har inte tagit mej tid till o se den än.. tyvärr =/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0