varför så seg?

Nu har jag vaknat igen.
Jag är helt dead. kanske är det förkylningens fel?
verkar som att alla går runt och är förkylda just nu.
men ingen kan ha det så mysigt som jag!
låg i schäslongen och halvsov så kom det en liten kisse och kröp upp i min famn och somnade på mig.
hur mysigt som helst!
alldeles varmt blev det där han låg.
så vi sussade så gott så gott tills han tyckte det var dags att gosa. jag väcktes alltså av ett uppfordrande "miao" och stirrade rätt in i ett vackert kattansikte.
ibland är allt ljuvligt!


Panter ♥
mamma
2007-07-14 @ 11:20:24
URL: http://bloggen.bamsinnan.net

Ååå!Han är så mysig när han väcker en så! Ni sov så gott att jag också var tvungen att lägga mig och vila en stund och jag är då rakt inte förkyld ;)
Ha det fint i Grangärde.Kram till dig och din fästman!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0