Melodifestivalen del 4

Melodifestivalen igår..
Ja, vad ska man säga.. det är skandal att det var så många bra igår och ingen bra förra veckan..
there, i said it!

Jag orkar inte skriva in alla mina kommentarer, men jag kan säga som så att jag skulle huggit av min fot av ilska om inte charlotte vann.
Hur snygg får man vara på en skala? Ja, hon är ju en 12a iaf.
Hon lyfter låten till skillnad mot många andra artister som bara trallar på utan att riktigt tillföra nåt.



Bild 1: Mamma skrattar åt min sorg! ;D
Bild 2: Jag är arg och ledsen för att jag inte fastnade på kort
Bild 3: Pappa och Robban diskuterar och jag vrider mig som en mask för att komma med på bilden
Bild 4: Dom babblar vidare och jag vrider mig om möjligt ännu mer
Bild 5: Mamma och robban är lyckliga för att Charlotte gick vidare!

s

Robert
2008-03-02 @ 12:25:49

linslus :D

mamma
2008-03-03 @ 20:46:47
URL: http://bamsinnan.blogg.se

Å andra sidan...om man blir så fin på kort som (ja, jag vet, jag SER UT så där) jag borde man inte vilja vara med, men jag fastnar ändå och inte söta du.
Måste vi ändra på:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0