om jag ska vara ärlig, och det ska man ju..

Det är så konstigt hur allting kan ordna sig i slutändan.
Hur en liten sak i livet kan göra så allting blir miljoner gånger bättre än vad det varit på länge.
För första gången på länge så kan jag glädjas till 100 % och göra saker utan tvekan.
Jag är varm inombords av kärlek och lycka och känner inte att jag måste hålla tyst om det för att inte såra andra.
Jag är lycklig och det står jag för!
Jag är kär i en underbar man som älskar mig, och jag skulle skrika det från mount everest om jag var vältränad och inte höjdrädd!
Jag ska börja jobba som frisör igen, och jag knäcker på det!
Jag ogillar alkohol och tänker inte tacka ja för att tillfredställa någon annan.
Jag är sprallig och glad och tänker inte längre dölja det för att någon annan alltid är ledsen.
Jag tänker kräva lika mycket av folk som dom tar av mig.
Jag tänker bara umgås med folk som jag tycker om och som tycker om mig.
Jag ska sluta vara rädd för att göra andra ledsna och börja vara rädd för att inte göra mig glad.
Livet är underbart och det här är bara början.
Enligt statistiken har jag ca 66 år kvar att leva, tänk vad mycket underbara saker jag kan göra på den tiden!

Leva livet nu ska jag leva livet jaaa leva livet jaaaa leva livet.
En ny epok inleds och jag delar mer än gärna med mig! =)


Anna
2008-10-24 @ 18:16:48
URL: http://www.vitstjarna.blogspot.com

Skönt att allt löser sig för dig, att du mår bättre å ett superstort GRATTIS till jobbet!

Önskar dig en skön helg!

Kram Anna

Hanna
2008-10-24 @ 21:50:43
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kunde inte ha sagt det bättre själv. You go girl! :) Kraaam

Mamma
2008-10-27 @ 16:15:21
URL: http://bamsinnans.tradgardsblogg.se

Det låter toppen!

Heja!Heja!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0