Finlands bidrag till esc (eurovision song contest)

Finlands bidrag är ett av dom bidragen som har tänkt att "förra året vann ju Norge med någon form av folkmusik så då borde det gå hem igen...eller?".
Så brukar det alltid vara, det som vann förra året visas i sämre tappningar från alla möjliga länder.
Men det är helt okej för mig, det är ju själva grejjen.
Tillbaks till ämnet. Nu är det så att Finlands bidrag tydligen har blivit utskrattat och hånat så jag var ju tvungen att titta för att bedöma själv.
Det är inte bra. Men det är banne mig inte det värsta jag har hört.
Det låter bättre än det ser ut, så om man blundar så är det najs.
Men å andra sidan så klappar ju dom där två grabbarna i bakgrunden lite käckt i händerna samtidigt.
Det har ju funkat förr (se Brandsta city släckers)


För att se Finlands bidrag på aftonbladets hemsida så klicka här

Nej hörrni, jag har inte tid med det här, jag måste ju sminka mig och blåsa på min frilla för snart ska jag ta moppen till Åsa! :)
Mamma
2010-05-01 @ 08:32:49
URL: http://bamsinnan.net

Jag tänkte precis samma sak när jag såg inslage!

Dessutom har dom lånat in två tjejer från Timotej, och även en del av deras låt lät det som...

Men sämst är dom inte...

Jag har hört en del av bidragen och Estlands och Rysslands är av betydligt sämre "kvalle"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0