mobilrens, och typ ett "det här hände 2010" inlägg. fast ett "kort" ett.


Första bilden med mobilen.
Fotograf: Dejwid


Jag laddade hem en skön app som man kunde göra sånt här med. Emelie på bilden...


Yes, jag gillade appen


Mamma var tvungen att cykla till jobbet i regnet


emelie och jag släktforskade. Med och utan ghostman


Pappa omfamnade sitt kulturarv


Fix inför kräftskivan


Vi var på utställning i kyrkan


Robert köpte löparkläder och Emelie och jag följde med honom ut i skogen medan han sprang och vi gick...strosade...ålade..


Kulturnatten, Sabina försökte lära mig hur jag ska pumpa däcken på min moppe...jag fattade inte


Jag tog kort på älsklingen i mysbyxor..bara för att han är så fin i det =)


Baby fyllde 30 ♥


Jag köpte en ny fin tröja! :D


Jag köpte cookis & cream och föll in love


Baby klippte det meterhöga gräset i Grangärde


Mamma och jag åkte till london ♥


Älsklingen och jag gjorde pumpalyktor


Jag blev beroende av granatäpplen


Emelie kom hem och fyllde år


Julmusten kom till stan och erövrade mitt hjärta


Jag provade mammas brillor och bad till Gud att jag skulle ha perfekt syn resten av mitt liv


Emelie och jag kollade på vattenfallet när vi gick runt på stad i ljus turen


Robert och Emman vid Carolina Rediviva..Robert är sur för att jag tog kort på en tråkig installation :p


Baby och jag åt sushi som galningar och i Luthagen serverar dom såhär fint =)


Jag började extraknäcka som frisör igen


Jag var som en amerikansk låginkomsttagare och bollade två jobb. Jag fick även en snygg burk från jobbet :p


Jag hade besök av en sötnos..?


Jag önskade folk god jul med min vän faceless


Vi var på julbord med Jonas och Diana


Baby och jag på julbordet


Vi åkte till Dalarna och hade mystime


Det spelade speeeel


Denniz roades av spelet.. :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0