precis kommit hem

Jag har precis kommit hem från praktiken, efter en snabbvisit hos mormor och morfar, och funderar nu på att baka lite.
Jag ska även börja skriva lite på min skoluppgift, men jag skjuter den framför mig...
Går dock och tänker på den hela tiden och funderar över hur jag ska lägga upp det hela så jag skiter inte i det för den som trodde det ;)

Nu är det snart påsk! Känner ni det? Påskpyntar ni? Firar ni påsk?
Jag ska fira en hel massa!
På fredag fyller mormor 70 år och det ska FIRAS! Blir även påskfika där då.
Sen på kvällen blir det påskmys med bästaste Åsa.
Lördagen=påskafton=mys på Lagerlöfs!
Söndag ska jag bara vara med min älskling och på måndag ska jag träffa Bill! :D

Så nu känner jag att jag borde baka lite, det är ju påsklunch på förskolan imorrn och jag funderar på att bjuda på lite fika. :)

Nej ni, nu blir det hagahallen för att handla lite och sen blir det blomsteraffären här uppe på torget för att köpa påskris och pynta med lite fjädrar. Mysigt!
Jag älskar att bo här med affärerna så nära, det känns som att vi bor i en liten by på landet fast sen tar det bara 15 minuter att ner till stan. Underbart. Det här är den lyckligaste platsen på jorden!
malinen
2010-03-30 @ 22:18:01

nu blev jag förvirrad sabina! du kunde bara den 5:e, o samma här...men det är väl på måndagen? detta måste vi reda uuuuuuut. PUSS :)

sabina
2010-03-31 @ 09:02:05
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Malinen: haha ja det är jag som har skrivit fel, Robert blev också orolig :p

men det är den femte som du och jag ska ses..du får ursäkta en förvirrad student :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0