Jag älskar min mormor och morfar (och alla andra härliga människor såklart)

Här följer sms från min mormor:

"Hur går det för er undrar orolig mormor och morfar? Kan vi göra något? Kramar"
Jag svarar att det går bra och att dom är gulliga som frågar
"Ärtsoppa står i kylen åt er och ät hos oss om ni vill, ta vad ni vill ha. Bröd, ost, mat eller dyl. Kramar från oss."

Hur underbar gulliga är dom inte? Dom ska nämligen resa bort i helgen för morfars kusin fyller år och ska ha kalas och då har mormor passat på att fylla kylen med mat så det finns åt oss om inte vårt kök hinner bli klart.
Bara jag tänker på det så blir jag så rörd att jag får tårar i ögonen.
Åh vad jag älskar dom, jag vet att jag klagar ofta på att min kära mormor kan vara jobbig (men vem är inte det?) men i grund och botten är hon ju min bästa mormor och dom är underbara människor som jag är så glad att jag har nära mig.

Fröken Malin
2010-05-28 @ 21:51:03
URL: http://malinbossen.blogg.se/

Va gullig :P

min mormor kan knappt med hennes hemtele, precis som mamma :P ha ha h a

HAnna
2010-05-29 @ 06:59:34
URL: http://hannamariak.blogg.se/

att de kan skriva sms impar på mej..

sabina
2010-05-29 @ 10:50:42

haha jo det är sant, dom är himla duktiga. dom både skickar sms och mms :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0