Älskar mellis!

Snabbstekte ett svenskt äpple (närodlat...okej pallat hos grannen) med massvis av kanel och 1 tsk stevia.
Sen ba på med lite keso. Mmmm
Perfekt mellanmål!

Lina
2012-11-25 @ 17:21:05

Saknar dina uppdateringar! Hoppas allt är bra!

Svar: Jadå, allt är bara bra!jag har inte haft någon riktig blogg-lust på senare tiden så därför har det blivit väldigt tunt med inlägg här.
jag har blivit lite less då jag får så många kommentarer här och på riktigt om att jag ger folk ångest för att de inte tränar/äter rätt osv så då tröttnade jag lite.
finns på instagram (sabinabergstedt) betydligt mer än här om du har så du kan följa.
annars kan du gärna följa mig på bloglovin så missar du inte när jag uppdaterar :D
kram på dig!
sabina bergstedt

felicia
2012-12-11 @ 09:57:33
URL: http://tkhl.wordpress.com

mm, så enkelt och så sjukt gott!! =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0