Som en zombie

Jag förstår mig inte på mig själv just nu. 
Jag har varit väldigt trött under hela graviditeten. Men det är liksom inget konstigt. 
Men senaste veckan. Alltså, maj gad vad trött. Såhär har jag haft det idag:
22-07 sovit
9-11 sovit
12-14 brunch
14.20 döende (minst) och somnade till 17.00
Då tycker man att jag borde vara pigg nu men neeeej då. Bara mindre trött. 
Det är ju perfekt att det är sportlov nu och förhoppningsvis försvinner det här igen sen som alla andra symtom som kommer och går. Annars vet jag inte hur det ska bli på jobbet. 
För det är liksom som att man har varit vaken i flera dygn & kroppen liksom tar över. Man kan inte längre prata ordentligt och det går inte att stå utan benen liksom viker sig av utmattning. Det är fruktansvärt jobbigt!
Nu håller vi tummarna för att det bara blir bättre! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sabina

En barn och graviditetsblogg

RSS 2.0